معرفی برترین زعفران ، زرشک و خشکبار قاینات (پایتخت زعفران و زرشک جهان)

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

زرشک پفکی درجه یک قاینات

دریافت
عنوان: زرشک پفکی
حجم: 4.7 مگابایت
توضیحات: زرشک اصیل قاینات
زرشک پفکی پرچم دار زرشک مرغوب خراسان می باشد. زرشکی که در طی 4تا 6 ماه در تالار خشک و اماده دستگاه و پاک شدن و سپس بسته بندی و عرضه به بازار می باشد. مجموعه زعفران آذربو با جمع اوری زرشک مرغوب از کشاورزان و بسته بندی ان بصورت مستقیم و بدون واسطه زرشک راه


بازار عرضه می دارد.

 

زعفران سرگل چیست

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمود اسماعیل پور

بازاریاب و نماینده فروش

مجموعه زعفران آذربو در نظر دارد جهت تکمیل کادر فروش خود در سراسر ایران نماینده فروش و بازاریاب به کار گیرد.

 حقوق ماهیانه 3 تا 5 میلیون و بیشتر همکاری یک ماهه بصورت ازمایشی عقد قرارداد پس از دوره ازمایشی.

 محصولات مجموعه اذربو زعفران شامل انواع زعفران سرگل ، خرید زعفران نگین ، زعفران سوپر نگین ، خرید زعفران از کشاورز  و زرشک با کیفیت شهرستان قاینات که با بسته بندی های متنوع و متمایز با دیگر برندها و صورت فله با استاندارد ایران و سیب سلامت و تاییدیه صادراتی ازمایشگاه تخصصی زعفران است.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های لازم  تماس حاصل فرمایید.

09370082127

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمود اسماعیل پور

مرغوبترین زعفران و زرشک جهان را قاینات دارد

خراسان جنوبی دارای مرغوب ترین زعفران جهان

بر اساس یکی از گزارش ها سالیانه حدود ۲۳۰ تن زعفران در جهان تولید می شود.

اما در بین تمام تولید کنندگان این ۲۳۰ تن زعفران در جهان و تولید کنندگان حرفه ای ایرانی، شهر قاین است که مرغوب ترین و بهترین زعفران جهان را تولید می کند و صاحب مقام اول در زمینه برترین زعفران در ایران و جهان است و همانطور که شنیده اید این شهر را با نام پایتخت زعفران ایران یاد می کنند.

 همچنین شهرستان های دیگر استان خراسان جنوبی هم در حوزه کشت زعفران بسار فعال هستند از جمله بشرویه و فردوسکه با قدرت زیادی مشغول به فعالیت در این حوزه هستند.

چند سالی می شود که شرکت های دانش بنیان مختلف و بسیار زیادی در زمینه فعالیت های زعفرانی در استان خراسان جنوبی و خصوصا شهر قاین مشغول به فعالیت هستند و همچنین آنها سعی می کنند با شرکت کردن در عرصه صادرات زعفران و حضور در بازار جهانی و کشور های مختلف، جایگاه زعفران ایرانی خصوصا زعفران قاین و صادرات آنرا در جهان تقویت کنند.

کشت زعفران در استان خراسان جنوبی و مخصوصا شهر قاین به قدری رایج و گسترده است که منبع اصلی درآمد مردم آن منطقه همین فعالیت های مرتبط با زعفران است لذا سال های بسیاری است که مردم این مناطق به اینگونه فعالیت ها می پردازند.

حتی شهرت این مناطق به اندازه ای فراگیر شده است که در سال های اخیر، تورهای گردشگری نیز، تور هایی جهت بازدید از مناطق کشت زعفران این منطقه برپا کرده اند و استقبال گسترده و قابل توجهی هم از این تور ها صورت گرفته است.

در این نوع تور های گردشگری، سعی می شود که گردشگران با این منطقه آشنا شوند و زعفران و شیوه کشت آن را بهتر بشناسند. 
 
زعفران آذربو با ارائه انواع زعفران از جمله : 
 
زعفران سرگل
 ، خرید زعفران نگین ، زعفران سوپر نگین ، خرید زعفران از کشاورز  و زرشک با کیفیت شهرستان قاینات که با بسته بندی های متنوع و متمایز با دیگر برندها و صورت فله با استاندارد ایران و سیب سلامت و تاییدیه صادراتی ازمایشگاه تخصصی زعفران است.

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمود اسماعیل پور